29 d’abr. 2012

Meine erster Deutsch Bücher

Tinc una doble vida, com tots els superherois...

De día, la meva disfressa d'investigadora és impecable. Meticulosament escric tot allò que faig a la meva llibreta de laboratori, llegeixo articles cinetífics, discuteixo sobre la meva feina amb el meu tutor i els meus companys i companyes. Junt amb la feina del laboratori, la lectura és una de les tasques principals,  Palaeogeography-Palaeoclimatology-Palaeoecology, Review of Palaeobotany and Palynology, Organic Geochemistry, etc.

De nit, però, puc desfer-me de tota aquesta posada en escena, oblidar-me'n del mètode científic i del seu ortogonal punt de vista. De nit torno a tenir 5 anys, i així arribem als meus primers llibres en alemany :)


Per Sant Jordi em van caure un parell de llibres en alemany per nens, que van de maravella per aprendre. Receptes de cuina vegetarianes amb en Globi (un personatge de dibuixos animats suís) i la història del petit drac Kokosnuss. I per millorar l'talià i l'anglès compagino en Globi i en Kokosnuss amb Q de Luther Blisset (italià) i El Hobbit (anglès).

Properament incorporaré a la meva (petita) biblioteca llibres en català i castellà.

Quins recomaneu?

2 comentaris:

  1. Uo! Els llibres infantils van de conya quan estàs aprenent un idioma. Quan jo estava amb l'italià llegia Rodari. I, per cert, Q és boníssim!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai si, beneïts llibres/contes infantils... perquè amb l'alemany ho veig durillo. En Globi i en Kokosnuss però, m'ajudaran a no perdre l'ànim. I de Q porto poques pàgines i ja estic enganxada!

      Elimina