3 de juny 2012

Aigua per tothom i totcan

Zürich està plena de fonts, moltes de les seves places i carrers en tenen. El millor de tot és que pots beure'n l'aigua i no sap "raro"!!

Al poc d'arribar a Zürich em vaig adonar de que la quantitat de fonts repartides per la ciutat és elevada i la sopresa va ser saber que l'aigua és bona a totes elles. A part de que plou molt sovint i que tenen un surplus d'aigua important, tenen molta cura de mantenir els rius, llacs i aigües subterrànies netes.
També l'aigua de l'aixeta és bona per beure, a totes les cases!!

A la foto hi ha una de les típiques fonts. Per adults a dalt de tot, la repisa de la dreta és per als nens i nenes, i a baix a l'esquerra, tot i que no es veu massa bé, pels amics canins.

I per estrenar la (quasi) nova estació estiuenca... ahir per la tarda vam anar a mullar-nos els peus i part de les cames al riu :D




4 comentaris:

  1. quin luxe poder beure aigua bona de l'aixeta i de les fonts! :) i m'encanta això de posar diferents fonts per adults, per nens i per gossets! i poder banyar-se les cames al riu! Feliç juny! muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bonica! Feliç juny a tu també, espero que arribin ben aviat les vacances :*

      Elimina
  2. Em penso que això de l'aigua neta a les fonts i poder beure'n és comú a tota Suïssa, perqué aquí a Ginebra també passa. ^_^. Per cert, aviso que us farem una visiteta en breu.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei! Que hem vaig deixar de respondre't!! :D genial que vingueu a fer una visita, quan vulgueu sou molt benvinguts. Una abraçada!

      Elimina