15 de juny 2012

Route 66

Doncs ja tenim bicis!

Fa una setmana vam anar al mercat de segona mà de bicis de Zürich i per un mòdic preu ja podem pedalar per la ciutat. El meu model és de gama cutre baixa, no em volia deixar massa diners i de moment per probar ja va bé.

Hi ha moltíssima gent que va amb bici i ara amb el bon temps encara més. De moment he anat de casa a la feina i de la feina a casa només tres dies, i estic encantadíssima. Sobre tot per la tarda, passo per carrers poc transitats per cotxes, la gent camina tranquila, sense pressa, qui passeja el gos, qui també va cap a casa amb bici... I després dels carrers poc transitats ve la vora del riu. Un regal pel cos i l'ànima... olor a aigua neta, semblant a l'olor de la vora del mar però més suau, ànecs, cignes i altres aus de riu, arbres i verd per tot arreu. Sembla mentida que sigui una de les capitals financeres del món.

Per tota Suïssa hi ha recorreguts en bici i estan molt ben senyalitzats (com era d'esperar...). De camí a la feina/casa faig una part de la ruta 66, ben diferent però de la Mother Road dels USA.

Aquí podeu veure part de la meva bici, el cartell de la ruta 66 i un trocet del camí cap a la feina/casa.


2 comentaris:

  1. oh! que gran! amb el que m'agrada a mi la Ruta 66 americana! però la suïssa és mooolt xula! jo també vaig a buscar una bici barateta per anar amunt i avall ara que fa bon temps! :)

    ResponElimina